Cumhurbaşkanı Dedinmi Halkın İçinde Olacak.. Ben Hem Cuhmurbaşkanlığı Yapardım Hemde Çitfçilik Yapardım Hemde Memleketimi Tanıtmaya Devam Ederdim.. Gerekirse Çankayayı Ardahana Taşırdım Zaten Ülkemiz Ne Zaman Ankarada Yönetildiki

Ben Siyaseti Sevmiyorum Daha Önceden Bir Çok Siyasi Partiden Miletvekili Adayı Olmam İçin Teklifler Geldi.. Ancak Ben Pekte Bu Konuya Sıcak Bakmadım Aslında Cumhurbaşkanlığı Pekte Siyaset Sayılmaz.. Bu Makamın Siyasi Amaçlı Kulanılmasını Doğru Bulmuyorum.

Cumhurbaşkanlığı Siyasetçilere Not Veren Bir Makamdır Başbakan Olmak İstemem Ama Cumhurbaşkanı Olmak İsterdim.. Keşke Şartlar Uygun Olsaydı.. Şartlar Uygun Olursa Adaylığımı Koyarım Çünkü Halk Beni Destekliyor Ardahan Kars Iğdır Bu 3 İlde Nabız Yokladım Halkın %95 Bu Konuda Destekçimdir Dünyanın Hiç Bir Yerinde Böyle Bir Sevgi Yoktur..

 Ardahan Kars Iğdırın Tanıtımına Gelince.. Evet Ardahan Kars Ve Iğdırın İlçe Ve Köyleri Kültürü Olmak Üzere.. 20 Yıldır Ben Tanıtıyorum,, Bazı Derneklerimiz Belediyelerimiz Ve Valiliklerimiz Kamu Kurumlarımızda Bölgenin Tanıtımı İçin Çalışmalar Yapıyor Ancak Bu Yeterli Değildir Lakin Dünya Genelinde Bölgenin Tanıtımı Sadece Benim Tarafımdan Yapıldığı Doğrudur.. 


 Ben Olmasam Bile Admin Arkadaslarım Benim Yolumdan Devam Ederler Bu Konudada Bir Sıkıntı Yoktur.. Bazı Arkadaslar Facebook Twitter Gibi Sosyal Medya
Araçlarında İşi Biraz Sulandırmış Olsa Gerek Benim Resmi İnternet Sitem Www.Mehmetaliarslan.Com.Tr'dir Bu Site Üzerinden Beni Takip Edebilirsiniz
Yazdıklarım Çizdiklerim Bu Sitededir.. Bu Sitede Benim Kişisel Sosyal Medya Araçlarıma Ulaşabilirsiniz. bunun dışında yazılanlar çizilenler beni ilgilendirmez Beni Mutlaka Www.Mehmetaliarslan.Com.Tr Sitesi Üzerinden Takip Ediniz Herkese Sevgi Selamlarımı Sunuyorum


Share on Google Plus

About site ve bloglar

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment