www.mehmetaliarslan.name.tr 
Seçimden Önce Gerek İnternet Üzerinden Gerekse Hoçvanlılar Arasında Hoçvanda Sadece Bdp Oy Alacak Düşüncesi Hakimdi Kahvelerde İnternete Derneklerde Sürekli Konusmalar Yazışmalar Propagandalar Yapılıyor Halkın Görüşleri Alınıyordu,, Hata Hoçvanlılar Ekmek Kuran Çapsın Yemini Ederek.. 
Bdpden Başka Partiye Oy Vermiyeceklerini söyleyip Kendilerince Emin Olmuşlardı Seçim Günü Geldi.Hoçvanlıları Ekmek Kuran Çarpmadı Ama Sandık Fena Çartptı Çünkü Bölgede Şerif Olmak İstiyen Akp  Bdpye Çelme Takıp  Oyları Bölüştü.. Şampiyonluk Kupalarını Aldılarmı Bilmiyorum Ama Hoçvanda Bazı Köyler. Akpyi Şampiyon Yaptı.. Hoçvanda Olan Arkadaslarımdan Aldığım Bilgilere Göre Bdp En Çok Oyunu Panik Köyünden Aldı..


Bdpliliğiyle Bilinen Değerli Gazeteci İlyas Yıldızın Köyü Olan (Gölgeli) Korgelide  İse Akp  (1)Birinci Parti Oldu Ve Şampiyon Oldu İnşalah Şampiyonluk Kupasınıda  Değerli Gazetecimiz İlyas Yıldızın Elinden Alırlar.. Mhp'de Hoçvanda Süpriz Yaptı. Aslında Bu Seçimin Sonuçları Bana Pekte Süpriz Gelmedi Seçim'den Önce Ardahanda Akp Ve Chp'den Başka Parti Kazanamaz Demiştim Ve Ek Olarak Karsı Mhp Iğdırıda Bdp Alır Demiştim Çünkü Dünya Genelinde 3 Milyona Yakın Ardahan Kars Ve Iğdırlı Var Ve Hepsi Beni Takip Ederler. sağolsunlar.. onların Görüş ve Düşüncelerinden Yola Çıkarak Serhat Bölgesinde Yer Alan il ilçe ve Köylerin Seçim Sonuçlarını Tahmin Edip Bildim..Tahminim Doğru Çıktı

Ancak Hoçvan'nın Seçiminden Kulanılan Oylardan Mhp Ve Bbp'ne Verilen 
Oylar Bana Süpriz Geldi.. Aslında İstanbuldaki Hoçvanlıların Çoğu Mhpyede Oy Verdiğini Biliyorum.Çoğumuzda Biliriz Lakin Ardahan Hoçvanda Mhp Ve Bbp'ye Verilen Oylar Bana Süpriz Geldi.Yukardada Yazdığım Gibi Şuan Benim Elime Geçen Bilgilere Göre Bdp En Çok Oyu Panik Köyünden Aldı Ancak Panik Köyünden 230 Oyun Diğer Partilere Dağıldığı Aldığım Bilgiler Arasındadır.

Hoçvanda Akp Gölgeli Köyünden Şampiyon Olduğunu Söylemiştim Bdpnin Şampiyonu İse Yukarıkurdoğlu Köyü'dür Çünkü Yukarıkurdoğlu Köyünde Bdp Bütün Oyları Aldı Her Ne Kadar Bdp En Çok Oyu Panik Köyümüzden Aldıysada
Bdpnin Şampiyonu İse Yukarıkurdoğlu Köyüdür, Benim Doğduğum Marka Köy Kora'da İse Oylar 3 Partiye Gitti Bdp Akp Ve Chp Kora'nın Süprizi İse Bbp Oldu
Bölgede Olan Arkadaslarımın Bana Verdikleri Bilgiler Şuan Bu Şekildedir İlerde Değişik Yeni Bilgiler Gelirse  www.mehmetaliarslan.name.tr Sitesinden Gazete Sayfamdan Yada Blogumdan Yayınlamaya Çalışacağım..


Share on Google Plus

About site ve bloglar

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment